سردار هاشمی: مردم از شعار خسته شدند

حرف مردم: سردار هاشمی امشب(دوشنبه شب) در محفلی صمیمی و خصوصی که با حضور جوانان حامی اش از سادات عواسی برگزار شد، سخن ش را با یاد خدا و استعانت جستن از خدا آغاز کرد.
**مردم از شعار خسته شدند**
در ابتدا سردار هاشمی گفت: اول باید درود بفرستیم بر آن امامی که ما را با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا کرد و درود بر آن امام راحلی که با احیا دین خدا، توفیق جهاد در راه خدا نصیب مان کرد. امام با قیام خود اسلام واپس گرا و آمریکایی را کنار زد و اسلام عاشورایی و علوی و نبوی را نهادینه کرد. امام فرمود که مردم باید نمایندگان و رئیس جمهور را انتخاب کنند یعنی اینکه حکومت باید دست مردم باشد.

سردار مهندس هاشمی با بیان اینکه دشمنان بعد از انقلاب با تهاجم شان به کشور نتوانستند به مقاصدشان برسند وارد جنگ نرم و جنگ اقتصادی شدند که بهمت تفکر امام خمینی (ره) و ادامه دهنده ی راه آن رهبر فرزانه ی انقلاب دست شان کوتاه شد و علی رغم تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی تعداد سد های بزرگ ساخته شده در کشور بیش از ۱۵۰ مورد است و ساخت تونل های بزرگ مثل تونل ۶۵کیلومتر در بهشت آباد اصفهان و تونل ۴۵کیلومتر در مرز با عراق برای مهار آب های مرزی نشانه ترقی است و شعار نیست، این کارها به دست نیرو های قرار دادی و مهندسین و کارشناسان خبره انجام شد، این ها پروژه های سنگینی بودند که کار هر کسی نبود، این شعار نیست.

در ادامه سردار مهندس هاشمی گفت: در استان ما هم کار شد اما چون عمق محرومیت زیاد بود به چشم نیامد پس باید پروژه و برنامه های بزرگ تعریف کنیم تا به سرعت پیشرفت استان یزد برسیم. من به سیاسیون گفتم شما سی و چند سال از اصلاح طلب و اصول گرا گفتید اما بیایید برای یک بار دور هم جمع بشیم و از همدیگر فرار نکینم به ریسمان خدا چنگ بزنیم و چند کار بزرگ تعریف کنیم و با دعوت از خیرین و تعامل با دولت ها برای جوانان کار کنیم، حف من این است که با شعار کار نمی شود این کار ها با روح انقلابی و جهادی درست می شود و با اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری درست می شود و با کاغذ بازی اداری کار به جایی نمی رسد.
مهندس هاشمی در پایان گفت: عده ای باید برای خدمت خودشان را فدا کنند و بنده بعنوان فرزندی از این خطه و کسی که هرگز جوانان را ترک نکردم و دنبال زندگی در تهران نبودم با قاطعیت می گویم اگر با وحدت دور هم باشیم، ما می توانیم واین روحیه را امام به ما داد. انسان های بزرگ برای کار های بزرگ ساخته شدند پس باید از تهمت ها و افترا ها نترسد و هر کس حرکت می کند باید قوی باشد و بد کسی فکر نکند و من دنبال توفیقم تا برای جوانان خدمت کنم واگر نان سر سفره بردیم آن وقت کار کردیم.من از شعار متنفرم و شعارم توکل بخداست و زلفم را به خدا گره زدم و خدا دست کسی را که گرفت رها نمی کند.

12 thoughts on “سردار هاشمی: مردم از شعار خسته شدند

  • 2015-12-21 در t 21:25
    Permalink

    واقعا سردارهاشمی انسانی دلسوز و کاربلد هست که ان شاالله با انتخاب شایسته مردم کهگیلویه بتواند گردو غبارمحرومیت را از چهره ی این شهرستان بزدایید.آمین

    پاسخ دادن
  • 2015-12-21 در t 21:39
    Permalink

    دوای درد کهگیلویه بزرگ حاج عدل هاشمی پور است. امیدوارم با قبولی در انتخابات و تصاحب کرسی مجلس گامی بی سابقه در اعتلای کهگیلویه بزرگ برادرند.

    پاسخ دادن
  • 2015-12-21 در t 21:48
    Permalink

    یکی از نکات بارز شخصیتی آقای هاشمی که اتفاقا در این سخنان بنحوی بدان اشاره شده است، فرا جناحی بودن و مردمی بودن ایشان است. شور وشوق و امیدواری بی نظیری که دراین دوره از انتخابات درمیان مردم منطقه با تنوع سلیقه و گرایش سیاسی و رده سنی، مشاهده میشود،نشان از آن دارد که مردم فهیم کهگیلویه بدرستی فهمیده اند که حضور مهندس هاشمی چه تحول شگرفی میتواند در این منطقه محروم داشته باشد. آنچه که نمیتوان بسادگی از کنار آن رد شد، حضور کم نظیر بانوان محترم شهرستان در این دوره از مبارزات انتخاباتی وبخصوص در جمع حامیان سردار میباشد که به فال نیک گرفته میشود…ودرآخر باید این نکته را نیز اضافه کنم که سردار هاشمی متعلق به این مردم است و سرمایه ارزشمند این مرزوبوم محسوب میشود و بهیچ عنوان نمیتوان وی را باعناوین ساختگی و مجعول به انحصار گروه وجریان خاصی درآورد و یا به نفع جناحی مصادره کرد

    پاسخ دادن
  • 2015-12-21 در t 23:13
    Permalink

    سلام
    عرض ادب خدمت خوانندگان عزیز …جناب مهندس هاشمی ،امتحان خودشان را در بحث مدیریت کارهای عمرانی نشان داده اند .لیکن قابل بیان است که بگوییم بحث سیاست و مجلس باید بدور از طایفه گری و توجه ویژه به قشر خاصی باشد که جناب مهندس در کارنامه های قبلشان این اصل را رعایت نکردن و با گروه خاصی ()توجه ویژه داشتن که این یک امتیاز منفی هست و اگر الان هم توجه کنید لیدرهای ایشان هم از همین گروهای خاص هستند و باید بیشتر مردمی باشند

    پاسخ دادن
  • 2015-12-22 در t 00:03
    Permalink

    حیف
    صد حیف
    که سردار تایید نمیشه
    واقعا حیف شد

    پاسخ دادن
  • 2015-12-22 در t 00:52
    Permalink

    درود بر مرد همت و دین ثبات مهندس سردار هاشمی.کاش چندتا هاشمی داشتیم؟

    پاسخ دادن
  • 2015-12-22 در t 04:45
    Permalink

    همانگونه که برای همه واضح وروشن است:
    حاج هاشمی هیچگونه نیازی(اقتصادی.اجتماعی.و…)ندارند که دلیل برشعار دادنشان باشد،ایشان مردی است غیور وجسور که نمیتواند دست روی دست بگذاردو ببیند که جوانان منطقه اش در فقرومحرومیت غوطه ور شوند.
    پس همه باهم برای آینده ای روشن کسی را انتخاب میکنیم که از دل دردها ورنجهای ما باخبر باشد.
    زنده باد سردارهاشمی.

    پاسخ دادن
  • 2015-12-22 در t 07:34
    Permalink

    ممنون سردار هاشمی که اینقد به فکر جوانان وشهرستان هستی
    خداوندانشالله به شما عزت بدهدتاگره کورچندیین وچند ساله شهرستان کهگیلویه به دست مبارکتان باز شود
    ما جوانان همیشه با جان ودل حامی شماهستیم به امید موفقیت شما درانتخابات مجلس شورای اسلامی

    پاسخ دادن
  • 2015-12-22 در t 07:56
    Permalink

    درود بر سردار سازندگی و افتخار استان به امید موفقیت و پیشرفت کهگیلویه

    پاسخ دادن
  • 2015-12-22 در t 09:07
    Permalink

    به نظر من ,باید ما مردم چنین فردی را به بهارستان بفرستیم ,فردی دلسوز با سوابقی درخشان.فردی ک طبق فرموده هایش رهرو امام خمینی و انقلاب و فردی ک از انجام کارهای شخصی بیزار است.درود بر سردار حاج عدل هاشمی

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *