در کهگیلویه هم به تاجگردون رای بدهیم

حرف مردم: چند وقتی است که شهرستان گچساران محل رفت وآمد وزرا و روسا سازمان های دولتی که بیشتر جنبه های اقتصادی دارند، شده و این پرس ش ایجاد شده که چرا این اتفاق افتاده و چرا گچساران روز به روز از اهمیت بیشتری برای دولت پیدا می کند؟
علت همه ی این عوامل را می توان در وجود نماینده ای مقتدر و نزدیک به سیستم دولت و باسواد که دکتر تاجگردون است جست و جو کرد. گچساران امروز با گچساران جندسال پیش فرق کرده چون که تا قبل از ورود تاجگردون به بهارستان این شهرستان رول عادی و سابق خودش را در استان طی می کرد اما، مردم این شهرستان با انتخاب خودشان در دوره قبلی مجلس به نامزدی رای دادند که توانست برایشان افتخار کسب کند و تا جایی که این نماینده بر سیستم اقتصادی کشور با کسب سمت ریاست کمیسیون برنامه و بودجه، سوار شد و برای استان محروم ما افتخاری شد که همه از آن خرسند شدند اما این کهگیلویه ی همیشه محروم بود که بیشتر از حرص نداشتن نماینده ای قدرتمند که بتواند حق شان را ادا کند، می سوخت.

حال فضا کمی برای کهگیلویه فرق کرد و چنانچه مردم این شهرستان بتوانند کمی هوشیار باشند و حساسیت های قومی خود را کنار بگذارند می توانند از فرصت بدست آمده همچون مردم شهرستان دوگنبدان با انتخاب نامزدی مقتدر برای صندلی سبز بهارستان از حق خود در این استان دفاع کنند.
در این میان نامزدهایی که تاکنون که در کهگیلویه برای حضور در انتخابات اعلام حضور کردند شاید کسی به انداره سردار عدل هاشمی نتواند خواسته های مردم این شهرستان بخصوص قشر جوان و کم انگیزه اش را برآورده کند.
سردار مهندس عدل هاشمی که طی حضور خود در قرارگاه خاتم الانبیا توانست به یک چهره ملی و تاثیر گذار و شخصیتی کاریزما در استان و به خصوص در شهرستان کهگیلویه شود. دلیل این حرف را می توان از جذب جوانان تحصیل کرده شهرستان کهگیلویه در پروژه های قرارگاه خاتم در طی دوره حضور خود و همچنین فعالیت های محرومیت زادیی سردار در استان جست و جو کرد.
سردار هاشمی که با تجربه گرانبهایی که از توسعه دارد و باتوجه به شناخت ایشان از وضعیت موجود در شهرستان می توان گفت که نزدیک ترن فرد به رای مردم باشد.
سردار مهندس هاشمی که به سردار سازندگی لقب دارد و توانست در بزرگترین پروژه های کشور خدمت کند بی شک با بهره گیری و مشاوره از توان مهندسان برجسته در صنعت کشور و راهکار های کلان مدیریتی با تدوین برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت می تواند جانی دوباره به کهگیلویه ببخشد و امید به آینده را در این شهرستان زنده کند.

نویسنده: سید مجتبی خوشرفتار

16 thoughts on “در کهگیلویه هم به تاجگردون رای بدهیم

  • 2015-12-19 در t 15:50
    Permalink

    درود بر مرد اقتصاد ایران ، مرده اصلاحات ، مرده سازندگی ، جناب دکتر تاجگردون
    با تاجگردون قدم بردارید با دولت قدم برداشته اید
    شهریارا شهرم یاری ات را میطلبد ، بمان تا بمانم
    پیشاپیش پیروزی امان مبارک

    پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 16:02
    Permalink

    متن نظر شما…سلام به مرد خستگی ناپذیر شهرتازه زیبایمان گچساران تاجگردون

    پاسخ دادن
    • 2015-12-19 در t 16:36
      Permalink

      واقعا هیچ کس تاجگردون نمیشه.من اهل یاسوج ولی میام گچساران رای خود را بدهم.

      پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 19:33
    Permalink

    شما مطمئن باشید و یک درصد هم شک نکنید اگه مهندس هاشمی پور به مجلس راه پیدا کنه قطعا تلاش و کوشش ایشون برای کهگیلویه بزرگ چندین برابر تاجگردون خواهد بود و انشا الله بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و به امید خدا رئیس یکی از کمسیونهای نیرو یا کشاورزی و یا معدن را بدست خواهد گرفت مطمئن باشید عرضه لیاقت شجاعت دلسوزی و تعصب ایشان از تاجگردون خیلی بهتره تاجگردون داره با پول نفت کل استان اون هم برا عده ای خاص کار میکنه ولی حاج هاشمی انشا الله بدون پول نفت برا کل مردم و کهگیلویه بزرگ کار بزرگ خواهد کرد اینقد هی تاجگردون تاجگردون نکنید

    پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 20:10
    Permalink

    با توکل و امید به خدا سردار هاشمی با تجربیات ارزنده و مدیریت قوی و قدرت نفوذی بالایی که در کشور دارد تحولی عظیم در شهرستانهای دهدشت لنده و لیکک چرام لیکک.. بوجود می اورد . انشاالله که پیروز میدان ایشون هستند

    پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 20:14
    Permalink

    زمانی که سردار هاشمی به استان کهگیلویه و بویر احمد و دیگر استانها خدمت میکرد و اشتغالزایی میکرد اقای تاجگردونی نبود . ما نمیگیم تاجگردون بده و کارایی نداره ولی عملکرد سردار هاشمی با تاجگردون اصلا قابل قیاس نیس دوستان.

    پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 20:26
    Permalink

    اولا من به تیتر خبر اعتراض دارم. بهتر میشد تیتر زد. چون …
    دوما اقای هاشمی رو میشه در حد اقای تاجگردون و حتی بالاتر دانست. من به همه نمایندگان قبلی با همه انتقادهایی که بهشون دارم احترام می گذارم اما میگم که نگران نباسند چون ما در چهار سال با وجود حاج عدل ناکامی های چندین سال قبل.را جبران می کنیم.
    ولی خداییش هرگز همچین تیتری نزنید.

    پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 20:28
    Permalink

    هرجای ایران را که نگاه کنی آثار ماندگار سردار سازندگی سردار مهندس حاج عدل هاشمی پور میدرخشد ،لوله های عظیم گاز و آب ،سدهای بسیار بزرگ،تونلهای بی مانند،جاده های شهری و روستایی،پلها و بزرگراهها،مترو و…وحتی بعضی از کارهایش به اون طرف مرزها مثل پاکستان و ترکیه و عراق و…هم کشیده و صادر شده ،هرجا که بنگری مساجد و حسینیه و زینبیه و غسالخانه وخانه عالم و مرکز بهداشت و اورژانس و…ساخته شده توسط این سردار بی ادعا میدرخشند ،پس کارهای استانی و شهرستانی برایش خیلی کوچکند ظرفیتش خیلی بیشتر از این حرفاس درود به شرف و مردونگی حاج عدل

    پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 20:41
    Permalink

    هیچکس منکر تواناییهای علمی آقای تاجگردون در مبحث اقتصاد نیست. آری تاجگردون برنامه ریزی اش در امر بودجه و اقتصاد، زبانزد است، اما همه‌ میدانیم که از تئوری تا عمل فرسنگها فاصله است. و تنها واقعیت موجود در کهگیلویه، وجود بزرگمرد عرصه سازندگی یعنی سردار هاشمی است که همه آنچه را که دیگران در کلاسهای درس، میشنوند، او با گوشت و پوست و استخوان خویش به اثبات رساند. او را باید گمشده یزرگ پازل پیشرفت کهگیلویه نامید که آمدنش هیچ دست کمی از آمدن بهار ندارد.بهار ما در راه است…

    پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 20:52
    Permalink

    کرو جون خوم صد البته بهتره و تاجگردون…..
    بابا برین استانهای دیگه مثل یزد ببینید هاشمی کیه نه تو منطقه خودمون که نمک نشناسبم.

    پاسخ دادن
    • 2015-12-19 در t 21:05
      Permalink

      کسی منکر زحمات تاجگردون نیست.ولی سردارهاشمی مرد عمل است..درجریان کلنگ زنی سالن استخر شنای گچساران شاهد بودم که تاجگردون چقدر به سردار خواهش میکرد به گچساران کمک کند..چقدر به دفتر سردار در تهران مراجعه می کرد برای کمک به گچساران…خود تاجگردون میگفت اگر گچساران نفت دارد کهگیلویه هاشمی را دارد…یاعلی..

      پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 21:00
    Permalink

    هیچکس منکر زحمات تاجگردون نیست..ولی من خودم شاهد بودم در جریان کلنگ زنی سالن استخر گچساران چقدر اقای تاجگردون به سردارهاشمی برای اعتبارات بیشتر خواهش میکرد..چقدر به دفتر سردار در تهران مراجعه میکرد برای کمک به گچساران..این جمله خود تاجگردونه که اگر گچساران نفت و گاز داره کهگیلویه هاشمی را دارد…یا علی..

    پاسخ دادن
  • 2015-12-19 در t 22:27
    Permalink

    سردار مهندس هاشمی با از معدود مسولین دلسوزی میباشد ک همیشه دغدغه ی جوانان و مردم درد کشیده ی این دیار را با خود داشته است.ضمنا مقایسه در شرایط یکسان درست میباشد.همه به خوبی میدانیم ک دو دوتا چهارتا میشود و تاکنون هیچ شتخصیتی در این استان خدمات سردار به نسل جوان را با توجه به توانایی نداده است.ایشان در سمت مدیر عامل حتی شادی را به سفره ی مردم محروم آوردند.اعتماد کردیم جواب گرفتیم ب باورش تن میدهیم ب امید خداوند باز هم جواب مثبت میگیرم.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *