هاشمی از تهران می آید یا کرمان؟روحانی از سمنان می آید یا تهران؟

هاشمی از تهران می‌آید یا کرمان؟ / روحانی از سمنان می‌آید یا تهران؟

حرف مردم: یکی از مهمترین نامزدهای انتخابات خبرگان حسن روحانی است. طبیعتا انتظار افراد نزدیک به او این است که در صورت شرکت رییس‌جمهور در این انتخابات و از حوزه انتخابیه تهران او نفر اول یا در صدر انتخاب‌شوندگان باشد.

اما در همین ارتباط شنیده شده است که حتی برخی افراد پیشنهاد داده‌اند که حسن روحانی برای انتخابات خبرگان از سمنان کاندیدا شود و برخی هم گفتند چون آقای شاهچراغی از سمنان کاندیدا می‌شود این گزینه، نظر مناسبی نیست.

تاکنون گویا نظر غالب این است که روحانی از تهران نامزد انتخابات خبرگان شود. در مجموع خبرها حکایت از آن دارد که رییس‌جمهور قطعا در لیست جامعتین در این دوره از انتخابات خبرگان حضور خواهد داشت و اجماع کاملی در این مورد وجود دارد.

اما دیگر نامزد مورد توجه انتخابات مجلس خبرگان که گمانه‌زنی‌هایی پیرامون وضعیت کاندیداتوری‌اش مطرح شده اکبر هاشمی رفسنجانی است. براساس شنیده‌ها برخی افراد به هاشمی رفسنجانی گفته‌اند که بهتر است از کرمان کاندیدا شود که او این مساله را نپذیرفته است. شنیده شده که جریان‌های غیر اصولگرا تاکید دارند که لیست انتخاباتی خبرگان باید با امضای هاشمی، روحانی و سیدحسن خمینی باشد.

منبع مثلث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *