فرزند کهگیلویه مدیر برتر اطلاعات و فناوری ثبت اسناد کشور شد

مسئول فناوری و اطلاعات ثبت اسناد کهگیلویه‌وبویریراحمد به عنوان مدیر برتر اطلاعات و فناوری کشور انتخاب شد.

به گزارش “افق دنا” مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه‌وبویراحمد در گفتگو با رسانه ها گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آستانه نسل چهارم خدمات ثبتی گام‌های بلندی در راستای هوشمندسازی فرآیند‌ها برداشته و در زمره سازمان‌های پیشرو قرار گرفته است.

اکبریان بیان کرد: بکارگیری چشمگیر هوش مصنوعی در بستر خدمات سازمانی و رشد پرشتاب مهاجرت از سامانه‌های الکترونیکی به پلتفرم‌های هوشمند اقدامات مثال زدنی و تحسین برانگیزی می‌باشد که با تلاش و زحمات شبانه روزی متخصصین فناوری اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک محقق شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه‌وبویراحمد عنوان کرد: بر خود می‌بالم که با توجه ارزیابی صورت گرفته در محور‌های ارزیابی ۳۰ گانه توسعه‌ای توسط معاونت محترم توسعه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین همایش ملی توسعه فناوری و خدمات هوشمند ثبتی در شهر مقدس مشهد به عنوان مسئول برتر فناوری اطلاعات ادارات کل ثبت اسناد و املاک کشور انتخاب شدیم.

اکبریان تصریح کرد: سیدرضاخاضع مسئول فناوری و اطلاعات ثبت اسناد استان به عنوان مدیر برتر اطلاعات و فناوری کشور انتخاب شد./انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *