صدر نشینی فراز بام خائیز دهدشت در دور رفت مسابقات لیگ هندبال نوجوانان پسر کشور

دور رفت اولین دوره مسابقات لیگ هندبال نوجوانان پسر کشور در گروه B و A به میزبانی شهر دهدشت و گچساران به پایان رسید.

به گزارش “افق دنا” مصطفی پارسائی رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: این مسابقات با انجام ده دیدار با حضور تیم هایی از استان های کهگیلویه و بویراحمد, تهران ،اصفهان، کازرون و کرمان از تاریخ ۱۰ الی ۱۴ مهرماه به مدت ۵ روز در شهرستان کهگیلویه ، شهر دهدشت با هم به رقابت پرداختند.

پارسائی ادامه داد:با پایان مسابقات گروه B فراز بام خائیز با ۸ امتیاز صدرنشین گروه خود شد و تیم مقاومت تهران با ۶ امتیاز در جایگاه دوم ، پرواز هوانیروز اصفهان با ۳ امتیاز در جایگاه سوم و همچنین تیم صنعت مس کرمان در جایگاه چهارم با ۳ امتیاز قرار گرفت.

وی اضافه کرد ؛ در گروه A به میزبانی شهرستان گچساران چهار تیم حضور داشتند از جمله تیم استان بوشهر، مازندران، نفت و گاز ،پلیمر خلیج فارس خرم آباد که باهم به رقابت پرداختند و تیم نفت و گاز گچساران با انجام سه دیدار بدون امتیاز در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.

مصطفی پارسائی در رابطه با برگزاری مسابقات به میزبانی باشگاه پر افتخار فراز بام خائیز اشاره کرد: این مسابقات برای تیم های شرکت کنتده در سطح بالایی برگزار شد و تجربه ای برای تیم های حاضر در این رقابت‌ها بود.

وی ادامه داد: جادارد از تمامی عوامل اجرایی در این مسابقات تشکر ویژه ای داشته باشم و یک خداقوت به همه عزیزان بگویم از میزبانی صمیمانه و گرم عوامل در این شهر کهن و تاریخی خاصه باشگاه فرهنگی ورزشی فراز بام خائیز در راس جناب آقای مهندس مجید پارسائی و هیئت شهرستان کهگیلویه و همچنین میزبانی شهر گچساران مجموعه نفت و در راس آن مدیرعامل این مجموعه آقای مهندس رحمت محمدی و کادر هیئت گچساران ،کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *