راه اندازی بزرگترین طرح زنجیره ای گوشت سفید جنوب کشور

بزرگترین و مهمترین طرح زنجیره ای گوشت سفید جنوب کشور در بهمئی راه اندازی می شود.

به گزارش “ افق دنا ”  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در خصوص مهمترین و بزرگترین طرح زنجیره ای گوشت سفید جنوب کشور در شهرستان بهمئی گفت: مهمترین و بزرگترین طرح اقتصادی زنجیره ای تولید گوشت سفید توسط سرمایه گذاری بومی شهرستان بهمئی و بزرگترین طرح کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور است.

اکبر زکی نژاد در خصوص این طرح و ایجاد اشتغال در شهرستان بهمئی افزود: این زنجیره شامل پنج واحد تولیدی و ۱۷۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۳۰۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم است.


وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این طرح تا زمان بهره‌برداری ۸۵۰ میلیارد تومان و آورده این طرح با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

زکی نژاد اضافه کرد: دو واحد ۳۵ هزار قطعه ای مرغ مادر گوشتی با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان برای هر واحد، یک میلیون قطعه در دوره و ۱۷ میلیون قطعه در سال با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان، یک واحد کارخانه خوراکی طیور با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت ۶ هزار قطعه در ساعت با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان از واحدهای مهم این طرح بزرگ است.

زکی نژاد در خصوص اهداف این طرح بزرگ گفت: از اهداف این طرح مهم افزایش تولید ملی کاهش قیمت تمام شده مرغ کاهش هزینه های تولید برای سایر طراحی پرورش مرغ گوشتی و ایجاد اشتغال زایی بالا برای شهرستان بهمئی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *