ماجرای تیراندازی در گچساران چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب گچساران جزئیات تازه ای از تیراندازی خونین به ۵ نفر در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش ” افق دنا ” «حجت الاسلام و المسلمین محمد صدرا ادیبان» در این خصوص گفت: هیچ کدام از زخمی شدگان در این تیراندازی خبرنگار نبودند، فعال فضای مجازی دارای پیج شخصی بودند.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع و اطلاع از این حادثه پرونده کیفری در این زمینه تشکیل دادیم و دستورات لازم صادر شد و هم اکنون در حال تحقیقات مقدماتی این موضوع هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با یبان اینکه برخی از رسانه ها این مساله را شلوغ کردند، اظهارکرد: یک موضوعی و جرم تیراندازی همچون بقیه جرائم اتفاق افتاد، پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و مثل بقیه پرونده ها و جرائم رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیبان با بیان اینکه برخی از این افراد دارای پرونده هایی از قبل بودند و از قبل در فضای مجازی نیز اختلافاتی نیز داشتند، تاکید کرد: رویه ما اینست که با جرائم خشن طبق قانون به شدت برخورد می کنیم./isna

فرمانده انتظامی گچساران در پی انتشار اخبار و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان با صدور اطلاعیه ای گفت: پس از ارسال گزارش تیراندازی در یکی از محله های این شهرستان، ماموران پلیس ۱۱۰، ماموران کلانتری۱۲ و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به محل وقوع حادثه اعزام شد.


سرهنگ ارسلان خادمیان با اشاره به اینکه در این حادثه پنج نفر بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری و اصابت ساچمه، زخمی شدند افزود: مستندات صحنه و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته در محل وقوع حادثه بررسی و جمع آوری و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.


وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفته است.


خادمیان اضافه کرد: با توجه به تحقیقات اولیه چند نفر به فرماندهی این شهرستان احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف شد و پرونده در حال رسیدگی است.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه پس از استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شد افراد مجروح شده دراین حادثه از فعالان رسانه ای این اداره نبوده اند و فقط دارای صفحه شخصی در فضای مجازی هستند.


سرهنگ ارسلان خادمیان از مردم خواست به شایعات توجهی نکنند و با توجه به انتشار اخبار و درج مطالبی خلاف واقع قطعا ضمن شناسایی، با انتشار دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

گفتنی است که حدود ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه شب پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۱۱ نفر از فعالان مجازی در شهرستان گچساران توسط فرد یا افرادی با تفنگ ساچمه ای تیراندازی شد که این حادثه باعث مصدومیت ۵ نفر از این افراد شده و در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *